2009年11月28日 星期六

食蛇羹


秋風起,三蛇肥。早排天氣突然轉涼,就想起了蛇羹糯米飯。


呢日同潼潼行完街之後,打算跟爸爸到深水埗買野兼食蛇羹,所以著工人姐姐先帶潼潼歸家,跟住我倆就出發喇!誰知係搭巴士途中收到姐姐既來電,呢個時候我就想起了:忘記給姐姐門匙。唯有請姐姐又再搭車黎跟我地會合。然後,姐姐﹑潼潼亦同我地一齊去食蛇羹喇!


姐姐本來唔肯食蛇,我硬要佢試一試,佢好勉強咁飲左我俾佢既兩匙。 至於潼潼呢,我本來只俾佢試蛇羹湯水,點知佢試後喜歡,竟捧著碗喝,連蛇肉都吃清。


之後我仲抱潼潼去睇蛇,等佢認識一下蛇。呢個時候,剛巧有條蛇依著玻璃箱邊往上爬,我自己看見都在心裡打震,但又因為唔想將自己對蛇既主觀感覺灌輸俾潼潼,唯有扮作鎮定。不過....蛇實在太嚇人... 所以.... 一於要將佢地食清光喇!!! 


沒有留言:

張貼留言