2009年11月19日 星期四

投入校園生活

呢排天氣寒冷,真係好好訓,連寫blog都懶左。


潼潼學校有閱讀計劃,每星期會幫小朋友借書,然後做好簡單既讀後報告。尋日老師打電話俾我,話唔記得幫潼潼將圖書放入書包,同埋順便話我知而家潼潼非常適應學校生活,叫我放心。


我又點會就咁霸休,係咁捉住老師問潼潼係學校既情況。


據老師所講,潼潼係學校係好投入好活躍,好肯舉手出去做示範,成功左又會好自信好開心。不過潼潼有時都會唔開心,靜靜咁低頭唔講野。呢個時候老師就話會請潼潼一陣幫佢手拎點名簿或做點甚麼,咁潼潼又會開心番。至於同小朋友相處既時候,有時都會出現搶玩具既情況,老師話咁係好正常,通常都會係呢個時候教佢地要先問小朋友,同埋要一齊玩。


我就向老師投訴潼潼係屋企反而好似霸道左,D玩具唔俾人掂,要自己玩完先肯讓出黎。但係老師反而話潼潼都無錯...... 話佢學習緊「輪候」。雖然我係屋企都有訓練潼潼「輪候」,但係對於佢既「霸道式輪候」真係有點不敢恭誰。


總的來說我都對潼潼既表現非常滿意。好老實,以前潼潼媽細個真係一舊飯,係學校永遠靜靜咁,唔敢出聲,唔敢發問,唔敢舉手,我都擔心潼潼會係咁。聽到佢係學校表現得咁活躍我都好放心喇!


2 則留言:

  1.  嘩, 睇到潼潼適應力咁強, 表現又咁理想.  我都鄧妳放心囉
    [版主回覆11/21/2009 23:50:00]我都仲有少少放心架,最好俾我親眼睇到就仲好啦!

    回覆刪除
  2. 小朋友肯主動,肯表達,學野會快好多。
    [版主回覆11/22/2009 00:55:00]如果佢肯合作的話就係..........

    回覆刪除