2009年11月1日 星期日

遊鰂漁涌公園

過開北角娘家,於是帶潼潼去鰂漁涌公園玩一陣。




呢個公園我地都黎過幾次喇!但係竟然無發現呢度有個好好玩既「手動海盜船」



呢個海盜船係大人既「推波助瀾」之下都盪得幾高架!而且其中一邊既座位係無扶欄又無安全帶,所以我個人覺得如果推得太高既話,其實都幾危險。我就唔係咁滿意有D大人剩係卦住要較大既小朋友玩得開心,就將船推得高高,而無照顧到其中年紀較細既小朋友既安全。不過潼潼爸就話覺得無問題咁話。


至於潼潼呢,佢太細個喇,一定要我地扶實佢先敢俾佢玩。我最初都擔心佢會被嚇怕,點知個衰妹玩得鬼咁開心。反而搖得細力既時候顯得有點呆,真係無佢修。




2 則留言:

  1. 等我同阿女都走去觀摩下個「手動海盜船」先haha!!
    [版主回覆11/04/2009 00:07:00]哈哈~ 好呀! 其實係的確幾好玩,尤其係較大既小朋友就更適合。

    回覆刪除
  2. haha...好型喎,"人肉海盜船"

    回覆刪除