2008年7月26日 星期六

小意外

今日潼潼係屋企發生了小意外。


潼潼已經識得自己爬上椅度好耐,由於佢成日都會做呢個動作,一直都無發生乜野事,潼潼亦識得自己爬番落地,所以我地都不以為意,將警覺性降低。就係咁,潼潼o係我地有三個大人o係屋企,卻各顧各地做事傾計既時候,由椅上面跌左落地撞到個頭。仲要係姐姐最先發覺,第一個上前抱起佢。


係果一刻,其實我同潼潼爸都有點被嚇親,潼潼第一次發生呢種小意外。我亦見住潼潼由跌低到俾姐姐抱起好一陣子,依然未能喊出聲,我睇見咁既情況,知道潼潼今次真係跌得好應,心裡面都有點自責同難過。好彩後黎潼潼都喊左出黎,亦唔算喊得好犀利,只係好似被嚇親,呆左好一陣子,要姐姐一直抱住唔放。


我地實在太大意,照顧小朋友真係一刻都不能放鬆,即使佢平時係應付自如卻仍然要處處小心。


 

抖左一陣再帶潼潼出街玩,見佢依然活潑,我地就放心哂。


4 則留言:

  1. 撞親邊度呀?  有冇腫咗呀?  通常撞親個頭, 要比d 水佢飲, 觀察佢有冇嘔或者其它反應.  唔對路就要即刻睇醫生架喇.
    唔好咁自責啦, 意外冇人想.  我唔太清楚潼潼活動ger 自如度, 如果佢未到完全自如, 我建議妳依然可以放鬆佢活動範圍, 但大人都要眼緊一d.  當佢四圍爬高爬低時, 最好stand by 响佢側邊安心d.  起碼要營救都唔會遲嘛.
    [版主回覆07/29/2008 00:12:00]潼潼撞到個頭,好似都無起樓,本來我地都好擔心,爸爸仲好少有地吩咐我留意住潼潼夜晚既情況,不過後黎見佢行得走得,我地都放心哂。

    回覆刪除
  2. 津津都成日跌親. 大人心痛係一定的了, 佢地跌過就知第時要小心d啦。 我覺得姐姐都好鍚潼潼呢...
    [版主回覆07/29/2008 00:14:00]我地太放心囉!我就背住潼潼同爸爸傾計,姐姐就望住潼潼就黎跌,佢哎呀一聲潼潼已經跌左落黎。其實好多時姐姐都幾眼明心快睇住潼潼架!

    回覆刪除
  3. 哇睇d相, 潼潼大個左好多! 有個好姐姐真係你地既福份。小朋友成長好重要, 姐姐有無心機照顧佢, 對佢成長幫助好大

    回覆刪除
  4. 呢種意外 , 每個小朋友都一定試過 , 你唔駛咁自責 , 因為就算望到實 , 到真係跌親 , 我地都未必夠反應去接到佢 ~
    [版主回覆07/29/2008 23:13:00]尤其是我呢個媽媽就一向都係反應遲鈍添!

    回覆刪除