2008年7月1日 星期二

晴朗天氣

剛過去的星期六﹑日天氣都不好,今天難得好天氣,相信好多爸爸媽媽都會帶小朋友出外逛逛。

今日四點幾先帶潼潼去公園,但係天氣仍然熱得不得了。潼潼媽嚷著要先到室內地方避避暑,所以我地先帶潼潼去冒險樂園玩左一陣,然後先再番落去公園玩。


途中潼潼要搶姐姐既飲品解解暑。潼潼,媽媽都唔係咁贊成小朋友飲呢類色素+糖漿飲品,不過間唔中一次,就算你一次咁多啦!


 

潼潼去到公園,最鐘意就係玩滑梯。以前潼潼玩滑梯都係訓係度滑落去,而家大個女喇!可以坐直身滑落去喇!


 

唔單止係坐o係度玩滑梯,潼潼仲會自己扶住扶欄上樓梯玩滑梯添。


跟住同潼潼玩肥皂泡。今日天氣真係好熱,潼潼又周圍走,所以玩到個人濕哂,仲好「支力」咁既樣添。


 

今晚番到屋企,潼潼食得特別開胃,訓到特別快,無再扭捏子。所以話呢,小朋友都係多運動比較好。


4 則留言:

  1. 盒飲品對佢黎講實在好大盒,哈哈哈~~~
    今日我行開街,我住呢頭原來有個好大既公園架,住左咁耐都唔知添!仲好多野玩,色彩豐富架!你有機會真係要你個女黎玩下,好多差不多大既小朋友添!
    [版主回覆07/03/2008 00:19:00]你好似係果頭都住左好耐喇喎... 又會而家先發現....

    回覆刪除
  2. 嘩, 識自己扶住上樓梯喇, 好叻女呀!

    回覆刪除
  3. 我好少行個邊架,離我屋企都好遠下架!
    喂,我突然之間好想睇下你細個個樣,睇下係唔係同你個女一樣樣先!
    [版主回覆07/10/2008 01:49:00]其實我都有打算過貼番我地細個d相出黎同阿女比併下,我連我細個d相都影埋架喇,不過懶懶下最後又不了了之 

    回覆刪除
  4. 真是難得見晴!但這兩天又落雨了,都好耐無同個女去 公園玩~~~

    回覆刪除