2008年7月20日 星期日

窩心的一句

潼潼到左而家都仲係好多時會係半夜既時候睡醒,然後「依依呀呀」咁叫,要我抱起佢跟我地一齊訓。通常佢半夜睡醒既時候,當然我係第一個會起身睇佢果個。


尋晚凌晨時候,當我仍然努力係電腦面前既時候,突然聽到潼潼o係房入面叫「媽媽!媽媽!」叫左好幾聲,我即刻走入去睇佢。入到去潼潼已經企左係床邊,我抱起佢放係我膊頭,輕輕咁拍下佢,安撫左佢之後放低佢,咁佢好快就訓番喇。


今次係第一次潼潼係半夜睡醒既時候會叫「媽媽」。o係佢訓到半夢半醒既時候,仍然會想起搵媽媽,感覺好窩心呢。


2 則留言:

  1. sweet晒啦你!

    回覆刪除
  2. 係佢最驚既時候 , 第一句叫自己 , 真係好甜架~

    回覆刪除