2007年12月11日 星期二

Office Manager - 虛名一個....

老闆上星期去美國「述職」番黎。


因為公司轉左新logo,咭片有新design,英文版本仲有埋title添,為左更加一體化,今次老闆去美國順便跟果邊既同事商量一下title中所用既字眼。講到我既title... 其實我初初見工時,公司請既只係一個普通既shipping clerk,而當時offer俾我既人工亦只係9000蚊,可見當時公司要既呢個職位係幾咁微不足道。因為只係2人公司(我 + 我老闆),所以兼顧既野越黎越多,漸漸我都唔係咁清楚自己既實際身份係咩,曾經被改作為Acc & Admin Executive,但我仍從來無用過呢個title,反正做既野都係一樣。


今次老闆再review我既title,佢竟然話:「你既工作主要係account,但係又有d「九唔撘八」既工作.... 」佢竟然用上「九唔搭八」黎形容我既工作範疇 ,「所以跟佢地(美國總公司)叫法,大家都覺得應該用Office Manager。」


Office Manager???????? 唔係呀嘛?????  我只係一名小小既職員咋!仲細咩,你俾我用到「Manger」既title又點?做既野咪又係一樣,又唔算係升職喎,反而心理壓力好似大左,負擔大左。你話呢個title係負責咩工作,諗深一層,咪又係一個大打雜。


其實乜都假,最緊要今年加人工會加幾多就真。


1 則留言:

  1. 係架!我個陣做經理,既感覺都係大打雜!
    公司有事你要負責,有獲你要揹,又多好多九唔拾八既工作!
    日日都做唔晒!個名~只係俾你用黎,有獲個陣,要你出黎負責架咋!
    不過咁~你公司得兩個人~就唔係咁複雜既~做好份內事就得!
    不過都係個句,加幾多人工先,係個咁大壓力既名堂你!
    [版主回覆12/16/2007 14:11:00]佢只係搵個可以做好多野既名堂我,亦都算唔上升職,更加唔好話加人工。其實我指既加人工,都只係每年REVIEW一次既人工調整,唔知今年加得好唔好呢?

    回覆刪除