2007年12月19日 星期三

聖誕晚宴

今年聖誕老細話要攪攪新意思,慶祝聖誕唔係去食lunch,而係食dinner;唔係食西餐,而係食中菜。除左各位員工之外,仲要係攜眷出席。地點係銅鑼灣農圃。


睇下我地食D乜:


南瓜翅



黑豚肉



小菜四碟



燕窩杏仁菜



仲有D前菜,炸子雞同埋蟹粉小籠包。只可惜個蟹粉小籠包卻失水準呢!


除左食之外,我地仲準備左D餘興節目。首先係呢個2007年大事回顧。俾大家欣賞下我精心炮製既傑作先。



今次「大事回顧」其實只係借題發揮,重頭戲當然係新鮮熱辣,係18號發生既微波爐爆炸事件啦!



點解會攪成咁?詳情我實在不便透露喇!


唔少得既就係抽獎節目。好老實,今次既禮物份份都係精心挑選,其實都無分邊份係大獎,不過為左令到氣氛緊張D,我地都將獎品列為三個等級。好好彩,我同我老細竟然進入最後兩強。結果係點?哈哈!竟然係我抽到大獎喎!真係好少咁好彩呀!大獎就係....



精美蠟燭台一個。


2 則留言:

  1. 點解唔買d實際d呢,你抽到咪有用囉,哈哈~~
    [版主回覆12/25/2007 02:35:00]好難話可以份份都咁實際既

    回覆刪除
  2. 嘩, 你老細好好呀, 又有翅, 又有燕窩, 好豐富呀!!!!

    回覆刪除