2007年12月18日 星期二

「媽媽!!!」

「媽媽」﹑「爸爸」﹑「姐姐」潼潼都會叫,不過平常都係隨意亂叫,對住姐姐叫「媽媽」,對住媽媽時叫「爸爸」或者「姐姐」,大部份時間都隨口咁叫住「爸爸」。總之就係隨佢心情喜好而亂叫。


今晚晚飯既時候,潼潼又係咁纏住我腳下要我分食。 佢一邊扯住我既褲,一邊叫住「姐姐」,我無好氣咁同佢講「唔係姐姐呀!」點知佢突如其來的大叫一聲「媽媽!!!」哈哈哈~ 笑死我喇!我同姐姐都俾佢笑死  佢好耐都無試過咁清楚咁叫一聲「媽媽」,或者潼潼真係覺得我地好麻煩,所以係好不耐煩咁應酬我地一聲「媽媽」啦!


呢個囡... 有時似懂非懂咁,真係俾佢笑死。


2 則留言:

  1. 每次聽見囡囡叫自己做媽媽,都會好開心,真係百聽不厭。
    [版主回覆12/20/2007 23:48:00]係..... 不過聽到佢嗌姐姐就唔係幾開心囉!

    回覆刪除
  2. 我咪一樣, 小怡縫人都要 "姐"

    回覆刪除