2007年12月24日 星期一

第一個平安夜

今日下午兩點幾,我同潼潼爸就已經準備到阿豬屋企,因為潼潼爸今晚要參加佢地既聖誕夜BBQ,而我就唔想潼潼太夜,所以陪潼潼去玩一陣就提早離開。


本來呢D日子一個人番屋企都幾孤單,不過上天都似乎對我唔錯,當我一踏出屋企地鐵站出口,就碰巧有一大班教徒係度唱聖詩,正好唱完最後一首聖誕歌,一群人講左恭祝既說話就離開喇;之後上到東港城,又係咁岩又有FUNCTION攪緊,又係咁岩唱緊最後一首聖誕歌。還好,總算有咁多人對我講「聖誕快樂」。


之後我本來係唔想太刻薄自己,決定往新開既TASTE好好咁為自己買一份聖誕大餐。不過行左好一陣都攪唔到有乜野好多可以買。好失望啊... 最後只係揀左一份沙律。


我就係咁樣同潼潼渡過左第一個平安夜 - 一個絕對平安既平安夜。


1 則留言:

  1. 有女萬事足嘛 !! 更何況有個咁可愛既囡囡陪你過X'MAS , 一啲都唔孤單呀!!!!
    MERRY X'MAS & HAPPY NEW YEAR !!!!
     
    [版主回覆12/27/2007 00:31:00]哈哈!多謝!乜你覺得潼潼真係可愛咩?潼潼爸成日嫌佢好男仔樣呢!

    回覆刪除