2011年10月5日 星期三

畫畫的進步

 

呢日同潼潼去完遊樂場番屋企,潼潼媽已經唔係好願郁,不過潼潼依然唔肯休息訓覺。姐姐放假,爸爸訓緊覺休息,我亦係梳化到訓著左。係無人理潼潼既情況下,潼潼乖乖咁自己拎圖畫簿出黎畫圖畫。

咦?唔係話潼潼媽訓著架咩?點解幫潼潼影到相既? 係呀! 因為潼潼拎畫簿出黎既時候發現小昆蟲而向潼潼媽求救,所以我醒左囉! 不過之後潼潼都係自己坐係度乖乖畫畫,無騷擾媽me,而我竟然可以靜靜咁自己係度上網。爸爸訓醒行出黎見到都話無諗過會見到呢個「奇景」呀!!!




呢幅就係潼潼畫好既圖畫喇!



爸爸大讚呢幅圖畫呀!!! 話進步左好多,起碼睇得出潼潼畫緊乜咁話。

小朋友有左信心,做野真係唔同d架!!!

1 則留言:

  1. 潼潼d 畫比小怡好得多喎, 得閒教吓我哋小怡啦 :DDD
    [版主回覆10/24/2011 01:49:31]怡怡媽,唔好講笑,潼潼呢幅真係偶一為之,佢D畫功真係麻麻。不過我從來唔係佢面前批評佢既畫,希望不斷既鼓勵可以培養到佢對畫畫既興趣。佢而家肯畫/鍾意畫已經好好。

    回覆刪除