2011年10月4日 星期二

畫班


一向覺得潼潼無乜畫畫天份。一般三﹑四歲時小朋友就開始在塗鴉階段,喜歡亂畫,會畫上周圍遇件既物件,但係潼潼依然不願畫。功課既塗色部份,經常出界又多留白,又每每表現得無耐性。潼潼媽不敢勉強,只有不斷鼓勵。最初鼓勵潼潼用色多左,之後係少出界,又或者漏白少左,等等.....

暑假期間,唔知點解潼潼突然向我提出想學畫畫,我當然贊成。想俾潼潼好畫畫,全因為我功利地想潼潼練好手指仔既力度,等佢將來練寫字時比較易掌握。不過因為當時為潼潼報左d暑期班,我唔想佢d活動排得太緊密(竟然呢個年代仲有咁既諗法既媽咪),所以準備放完暑假先為潼潼搵畫班。

開學之後,潼潼學校有興趣班可以報讀,但需以抽籤形式報名,我就不妨一試。幸福地可以報到畫班,以後逢星期二放學後就留係學校上畫班喇!

呢日係潼潼第一堂既畫畫班。咦?唔錯喎!真係潼潼既作品?




樹上無留有白色,滿滿既綠色唔係單純既一隻綠。樹幹上﹑草地上亦有深淺色既部份。哈哈~ 其它媽咪見到可能覺得好小兒科,不過潼潼畫到咁既畫,我已經十分意外同滿意喇! 估唔到學校既畫班又幾認真喎!

希望之後潼潼係畫班上可以好好緞練一下佢既畫功啦!

沒有留言:

張貼留言