2011年2月9日 星期三

2011農曆新年

潼潼番學之後就便利左媽媽,好多野唔駛媽媽教佢都會。好似呢個新年咁,好彩學校教左潼潼唔少祝賀說話,靠呢個懶散既媽媽真係唔得掂。佢今年最常講既係「兔年快樂」﹑「新年快樂」﹑「龍馬精神」﹑「身體健康」﹑「龍精虎猛」﹑「花開富貴」。雖然講黎講去都呢幾句,不過對於K1小朋友黎講,大人聽到緊係俾滿分啦!


二月三日 年初一 拜年日


每年既年初一都係最忙既一日,要四出去拜年。不過多得姨丈姨媽幫手,D賀年禮品一早係團年時留哂係佢地車上面,所以我地今年就輕鬆好多喇!


二月四日 年初二 玩樂日


通常到年初二我地已經好遊閒,於是同潼潼落吉之島睇下野。潼潼就係吉之島試玩左Wii,玩完又排隊,一共玩左三次呀。到夜晚去表姨屋企食開年飯,然後睇煙花,之後又玩左xBox。以為潼潼玩唔掂,點知佢又似模似樣,尤其是玩跳舞game既時候,都跟到幾足下。見佢跳舞個樣真係好趣怪,可惜無拍低落黎。


二月五日 年初三 單車日


呢日係表姨一家第一次到訪我地屋企。之後仲專車接送我地去馬鞍山踩單車添!潼潼已經好耐無掂過架單車喇,今次真係唔該哂表姨,等潼潼有機會操下架單車。



二月六日 年初四


呢日係同爸爸一眾親戚團拜。可能太陌生,潼潼超扭計,唔多願講野,莫講話拜年,連基本禮貌都欠奉,真係失禮哂。不過一出動到Wii又唔同哂,一邊打機一邊說話多多。經過打機既熱身之後,當堂精靈又生猛哂,食完飯之後仲夠膽自己去問舅公可唔可以再玩添。


二月八日 年初六


潼潼媽就年初六下午開工喇!阿囡就仲放緊假,攪到我好想可以繼續放假陪阿囡玩,可惜唔可以。呢幾日就靠潼潼爸陪囡囡出去玩下喇!


沒有留言:

張貼留言