2011年2月2日 星期三

家居新春佈置

今年潼潼媽真係好懶惰 (好忙),辦年貨同佈置家居都係年卅先黎做。今晚食完團年飯番屋企,先去附近買年花,然後係屋企胡亂地狂貼揮春了事。 不過當中不乏潼潼既傑作。


呢個係潼潼係學校既作品,我覺得都幾靚,加上為左對潼潼既努力表示認同,我幫佢貼左出黎。



潼潼都周圍貼左唔少揮春,連雪櫃門都貼埋 ,不過我地都由得佢。 下面個大衣櫃既揮春都係佢既大作。雖然貼衣櫃就古古怪怪,不過都幾有凌亂美丫。



 


1 則留言:

  1. 幅畫幾靚喎!  老師過年前派返d 作品比小怡, 有一張係"熊貓水墨畫", 睇落去幾靚架.  我問佢係咪自己畫, 佢話老師捉住佢隻手敎佢畫.  我見真係好似, 都照幫佢貼出嚟.  呢下"貼", 搞到佢偷笑呢!
    [版主回覆02/06/2011 08:44:00]其實得幾條樹枝係畫,D花都只係貼上去。
    咁你幾時POST埋小怡既大作俾我地欣賞下。

    回覆刪除