2011年2月3日 星期四

潼潼妙語

潼潼而家開始學識一d英文生字就成日話自己識英文。


潼潼媽:「嘩!點解你識既?」


潼潼:「緊係啦!我有番學架嘛!你番工,都無番學,緊係唔識啦!」


潼潼媽:「咁你教我得唔得呀?」


潼潼:「你自己試下學啦!」


*******************************************


2月2日


潼潼生日前,成日問係咪自己就黎四歲。而家過左生日,就話自己就黎五歲。呢日就自言自 語數住:四歲之後五歲;五歲之後六歲;六歲之後七歲......


潼潼:八歲之後十歲係咪呀?


潼潼媽:你話呢?


潼潼:唔係囉!


潼潼媽:咁幾多歲呀?


潼潼:係咪九歲呀?


潼潼媽:係呀!


潼潼:九歲之後十一歲,係咪呀?


潼潼媽:你話呢?


潼潼:唔係呀?


潼潼媽:咁幾多歲呀?


潼潼:十歲!


阿囡,媽me最初以為你真係唔識,原來你係度玩我.......


*******************************************


2月2日


剛買完賀年禮品,又見到另一盒糖果好似唔錯。


潼潼媽:哎呀!呢個好似好食D喎.... 不過都買齊哂咯!


潼潼:咁買黎俾自己食囉!


你真係想得周到。


*******************************************


2月3日


潼潼又話要派利是


「要結左婚先派得架」


潼潼 : 我要結婚


「要兩個人先可以結婚」 


潼潼 : 咁我同姐姐結婚


「要同男仔結婚」


潼潼 : 咁我同爸爸結婚


「爸爸同媽me結左婚喇 ! 你有邊個靚仔既同學仔呀?」


潼潼 : XX


其實潼潼既答案,全部都係我意料之內。


 


 


1 則留言: