2009年4月6日 星期一

邊個發脾氣?

潼潼又黎一招語出驚人。


潼潼拎住盒糖話要食,媽媽唔俾,跟住就唔知係佢唔小心定係故意,盒糖跌左落地散開哂。我為左教訓潼潼,故意走開入房唔理佢。


最初潼潼都無理會我,仲要爸爸提醒:「你激嬲媽媽喇!」潼潼先識得入房黎搵我,點知又出人意表地....


潼潼:邊個發脾氣?邊個發脾氣?


佢問左好幾次,好明顯係學左我地大人平時既口吻。潼潼媽扮緊嬲,唔可以啋佢,兼且真係唔識可以俾咩反應。


潼潼:唔理你!! 


仲要幫我閂埋房門,真係俾佢激死。不過好明顯又係學左我地平時對佢既做法.... 點解而家D小朋友真係咁精架?潼潼媽相信係而家D食物太多添加劑 (AHA... DHA....AABBCCDD) / 激素所累,令小朋友過於成熟,救命... 


潼潼媽絕對唔會俾潼潼得逞,係佢閂好門既時候走左出房唔理佢。潼潼呢就因為唔可以困住我等我「自我反省」而發脾氣哭鬧。


幸好... 最後潼潼都知道自己鬥唔過媽媽,肯走過黎同我講「對唔住」


4 則留言:

  1. 係呀! 而家d小朋友真係好醒, 我地對付佢地真係要打醒十二分精神, 仲要eq提高, 萬一自己做錯左, 佢有樣好學就閉都無咁閉

    回覆刪除
  2. 小朋友愈大就愈難教,我好多時都會俾晴晴激到紮紮跳,但係又唔可以係佢面前發脾氣,真係要好高 EQ 架。

    回覆刪除
  3. 好在有姐姐,係到達我EQ極限既時候我可以走開;不過亦可能OHVF 因為有姐姐,所以潼潼唔似得由自己教咁聽話。(總覺得有姐姐既小朋友係比較曳)

    回覆刪除
  4. 潼潼好聰明喔

    回覆刪除