2009年4月27日 星期一

夜哭

媽媽今日好眼訓,因為潼潼尋晚半夜一點多鐘醒來喊左好耐,連姐姐都出來哄過,潼潼依然不斷喊。最後都係潼潼媽抱住佢等佢收聲,慢慢等佢再訓番。跟住唔知訓到幾多點,潼潼又係喊醒。


潼潼昨晚咁喊法,究其原因可能有二:



  1. 星期日早上既時候我同姐姐話要帶潼潼落去買早餐,潼潼唔知扭咩計唔肯行。我同姐姐本來打算假裝出街唔理佢,點知潼潼真係自己閂埋房門匿係房唔出黎。於是我唯有叫姐姐落去買野,潼潼媽就企係屋企門外聽下有咩風聲。最後到姐姐都買完野番黎(大約15分鐘,即係呢15分鐘係只有潼潼自己一個係屋入面)仲未見潼潼係房行出黎,咁潼潼媽入去睇下啦!一入去潼潼見到我就大喊:「唔要你呀!唔要你呀!」係咁推開我。姐姐後黎入去都係咁。潼潼喊得好犀利。我地諗,可能呢15分鐘其實潼潼一直都好驚,不過佢又真係好硬頸。

  2. 夜晚訓覺既時候又扭計要呢樣果樣,總之就係多多要求。潼潼媽唔知點解呢晚EQ奇低(可能因為之前潼潼已經一直有扭計唔聽話),一怒之下叫左姐姐出房,然後好粗暴咁幫佢換褲訓覺。潼潼好驚係度喊,或者佢好少見媽媽咁惡,又無人「救」佢。

雖然潼潼半夜喊醒未必真係同以上兩件事有關,但係自覺係呢兩件事情上自己既處理手法都有好大問題。


 


1 則留言: