2009年4月28日 星期二

玩砌圖

買左砌圖番黎兩三日,潼潼玩砌圖已經有唔錯既成績。


為左增加潼潼對玩砌圖既趣味性,我最初係拎三副圖出黎再混埋一齊,諗住我同姐姐﹑潼潼,每人揀番自己一副圖分別砌。但係發覺潼潼原來可以自己砌好哂三副圖。 再加埋我地既跨獎,玩多幾次以後,已經有比較明顯既進步。



最令潼潼媽滿意既係潼潼玩砌圖時學會了要有耐性。以前潼潼玩幾次而完成唔到想做既事既時候就會發脾氣,而家就懂到慢慢再嘗試。

1 則留言:

  1. 點樣可以令到佢咁細個就學懂要有耐性呢?  我好鐘意潼潼, 佢一直玩玩具都好專心呢 !  小怡就心散到暈!
    [版主回覆05/03/2009 00:06:00]其實潼潼都好無耐性,佢做唔到既事好多時都會發脾氣。不過今次我地由最簡單既三塊砌圖開始,佢做唔到又會俾提示佢,叫佢點樣點樣試,然後再誇讚佢,而家佢變得好鐘意玩果盒砌圖。另外,我諗真係唔好俾佢地睇咁多電視喇!

    回覆刪除