2009年4月5日 星期日

大個女?

呢日同潼潼食完早餐番黎既落上,潼潼唔願行要姐姐抱。


姐姐:你要抱咁一陣唔夾波兒架喇!(註:係屋企樓下一蚊玩一次既夾公仔機)


潼潼:唔夾波兒


媽媽:哦,唔夾波兒,咁好啦!你記住!唔夾波兒架!


潼潼媽不只一次再三強調,潼潼仍然話唔夾波兒。


經過部夾公仔機,最初都無事,行多幾步,潼潼開始記得d野...


潼潼:夾波兒呀~~ 夾波兒呀~~


一直扭計扭到番屋企,仲要自己開門出去添,姐姐都怕左佢要即刻lock番住度門,如果唔係我相信潼潼一定夠膽自己走出去。


佢一直喊,我唔理佢,佢喊到聲嘶力竭好可憐咁。


隔左好一陣,我先行埋去,諗住開始處理佢既情緒,點知...


潼潼:唔要你呀!! 唔要你呀!!


一邊講一邊喊一邊將我推開,我一直後推,佢將我推遠左先又企番原位繼續喊!


最後緊係我夾硬抱起佢再說教一番啦!只係潼潼之前既反應真係好似個大人... 


沒有留言:

張貼留言