2008年5月29日 星期四

水痘

以防萬一,留個記錄先。


 


藥房買"蠟梅油", 茶左d痘痘就會冇咁痕同痛架.
煲d竹庶水飲, 都可以幫佢清下d熱毒架.
仲有買多d芫西煲水, 同佢沖身, 千祈d水唔好太熱, 暖暖地, 等d水涼左就可以起身,


如果出水痘,最好就係唔好帶佢周圍去,因為水痘會傳染比d未出過既人或者孕婦,所以如果佢去診所都好,都可以同姑娘講聲,姑娘會儘快安排比你小朋友睇先.

出水痘係會好痕,所以小心唔好比小朋友"r"損.你可以買d芫茜番去煲水同小朋友沖涼,沖涼之後你小朋友就會舒服好多.但記緊你煲芫茜水之後要等佢自己灘涼,唔可以溝生水落去.

食物方面你唔好比鼓油,鷄蛋果d佢食,因為鼓油會令到個水痘印加深,另外鷄蛋會令到個傷口有機會"發",所以都要避免.你可以煲d竹蔗芧根水佢飲,對佢會有幫助.

 

我建議戒口會好快d同冇咁辛苦。
戒口係指唔食所有濕毒熱氣食物,連蛋、牛、魚同豆都唔食(驚傷口會發同埋得唔好)。
煲金銀花水飲或浸浴都得,金銀花係清毒同醫皮膚病ge。


日講開「蠟梅油」,而家補充一下d資料,希望幫到有需要o既小朋友。
我買o既係「凌萬全堂」,$5/支,其實之前我唔知製造商係咩名,只係我買開o個開藥材舖係買哩個牌子,其他o既可能會唔同。
主治:兒科痘症、爛耳流膿、小兒臍風、濕毒疥癩、爛頭胎毒、無名腫毒、火灼爛肉、皮膚各症。
說明:蠟梅性耐寒嚴冬不凋凌霜雪吐艷收天地清氣故擅解毒清熱驅風專治天行痳痘凡種痘出痘用此油搽之免種痛破爛之苦兼治皮膚風濕諸症(佢真係無標點符號)
我第一次睇d名堂真係幾驚,乜o野「爛耳流膿」「天行痳痘」,好似好恐怖咁。
不過上次璇璇出水痘,搽左之後一d都唔痕(唔知關唔關我另外煲芫茜水佢沖涼),所以覺得佢都幾得。
後來有次德德俾蚊叮到腫晒,一粒蚊癩腫到成隻腳好似兩隻腳咁粗,o個晚我用哩隻油同佢搽,第二朝已經消腫。
不過佢o既唔好處係好「油立立」,所以我只係o係夜晚先幫佢地搽,日頭會搽癢即消。
仲有,搽o既時候要用綿花棒來搽,千其唔好用手指,係藥材舖d人教我o既。

沒有留言:

張貼留言