2008年5月23日 星期五

叫人 & 唱歌仔

潼潼BB既時候最先會叫係「媽媽」,但係而家已經唔識叫「媽媽」,平時都只會叫「姐姐」同「爸爸」



學講野就麻麻地喇!不過識唱太空話兒歌喎!


2 則留言:

  1.  潼潼好叻女喎!  佢好很肯跟妳學講嘢喎, 發音多而且好接近.  進度一d 都唔差呀, 好在妳呢個媽咪夠耐性.  千祈唔好比壓力自己同個女呀.  我以前就係太聽d 人對大怡進度ger 評語, 成日覺得大怡呢樣唔得, 嗰樣唔得. 於是我自己乾着急又成日想幫佢追翻, 結果兩個都好申苦.  而家敎小怡, 我一d 都唔急, 由得佢隨自己能力發展而進步, 效果好好多(唔同別人比, 只同自己比).
    [版主回覆05/30/2008 00:20:00]哈哈~~ 潼潼講野咁慢你都咁讚佢。不過你放心啦,我呢個有戀女狂既媽媽,潼潼做乜我都覺得佢叻架啦,絕對唔會俾到壓力佢既。

    回覆刪除
  2. 我覺得佢係到唱緊歌喎!!

    回覆刪除