2008年5月19日 星期一

夢魘

我經常都會發類似既一個夢:回到校園。唔好以為回到校園係好事,每次發夢番學其實都好得人驚,因為要面對好多考試同功課,一時夢見唔記得溫書,一時夢到做漏功課。我尋晚又發夢要番學喇!!! 好彩今次發夢剩係話要開始番學,仲未入肉,但係已經feel到「有壓力」


雖然我讀書成績唔算差,但係我覺得讀書其實真係好辛苦。人地講到求學時期係幾咁好,我一d都唔覺得,我真係寧願番工。番學除左應付日常課堂上老師既提問,仲有每個星期都有幾次默書測驗,到派卷果陣又係擔心成績好壞,仲要加埋每年兩次既考試。到放假既時候亦都唔會要你好日子過,一定有好多功課要你假日完成,又要溫書。等你讀到中五,仲會有一次幾乎斷定你終生幸福既考試添!衰d講句,真係無日安寧。呢d生活真係諗番起都得人驚,都唔知果陣自己點過。攪到咁大個人都仲係依然發惡夢。


而家有左阿女,真係無乜野望,除左希望佢平平安安﹑健健康康以外,就係希望佢係個鐘意讀書既人,咁就唔駛好似潼潼媽以前讀書讀得咁可憐,攪到咁大個人都仲發埋d咁既夢啦!


1 則留言:

  1. 唔潼潼媽, 妳要學吓釋放呢d 離妳已遠ger 壓力喇!   我都好怕讀書架!  我係一個畫公仔要畫出腸ger人, 因為自覺欠聰明囉!  所以, 我一直都希望令到大怡鐘意讀書, 可以事半功倍嘛.  可惜唔係我想就得!
    [版主回覆05/20/2008 23:57:00]釋放壓力?我都唔知可以點釋放喎!反正都只係一個夢,就由得佢啦!
    我地做父母既,可以做既只係盡量培養佢地閱讀既興趣,希望佢地將來讀書唔會太辛苦就好喇!

    回覆刪除