2012年6月3日 星期日

潼潼媽的生日禮物

潼潼媽唔係特別重視生日既人,自己生日都無乜點慶祝,只係一家人食餐飯。

不過呢日潼潼就為我送上驚喜。晚上食完飯番到屋企,從洗手間一開門出黎,潼潼就向我遞上禮物。

潼潼:媽me生日快樂,送俾你架!

打開一睇,原來係人地用黎做木刻匙扣既木板,兩面都畫上圖畫。







潼潼:你唔記得喇咩?我果日咪話左有份禮物,等你生日先送俾你架囉!

係!係媽me無心肝,聽完就算,以為你唔知去邊度搵d玩具包埋就話俾我話做禮物,但係原來真係有份潼潼親知整既生日禮物。雖然我知呢份其實係學校做既母親節小手工,只係當日潼潼請左假無番,所以拎唔到番黎母親節送俾我。不過我都好開心,你專登為我準備呢份自己親手包既禮物。

1 則留言: