2012年6月24日 星期日

遊南澳 - 第二日

我地去南澳十幾個大人,只有潼潼一個小朋友。通常大人都鐘意玩到夜,第二朝訓到晏。所以第二日既上午,早起既我地都非常無聊,唯有落沙灘行下。







之前係渡假至窗外見到一排排既養殖場,初初都唔知養乜,但係我諗呢日有答案喇!



因為係沙灘仔發現一隻活生生既海膽,d刺仲會慢慢咁郁架! 原來南澳都出名海膽,我諗估計出面養海膽應該都無錯卦!



到中午又出去食飯喇! 又係海鮮餐。呢餐比尋晚果餐更豐富﹑更美味,不過價錢反易更平。讚!



食完野,附件有個正正式式既沙灘,d沙比我地之前住果度既沙灘仔幼好多,d浪細好多。潼潼見到好想出去玩水呀! 可惜我地無準備,唯有只係玩下沙,幫佢挖個大水池,挖左個多小時。嘩~~ 手軟!



玩完都六點喇! 回程番香港喇! 多謝朋友 - 肥魚叔叔辛勞左兩日載我地車出車入。

沒有留言:

張貼留言