2012年6月25日 星期一

遊南澳後感


今次帶潼潼去南澳玩真係好開心。開心除左因為出外玩之外,仲有係因為潼潼。

今次遊南澳,勾番起潼潼媽既一d兒時回憶。

記得潼潼媽細個既時候,有一次潼潼婆婆公司有旅行,呢次旅行只係帶左姨媽 - 即係我家姐去。果次我喊得好犀利,好想可以一齊去,但係婆婆都無帶埋我去。之後大個講番呢件事,先知道婆婆唔帶我去,係因為我個人比較怕醜,出到去粒聲唔出,唔討人愛。

但係潼潼就唔同,佢性格真係好開朗好主動,又唔怕生。今次雖然只得佢一個小朋友,但係都見到佢同其它姐姐都一樣玩得好開心 - 一時同姐姐甲係露台玩用密碼開門; 一時竟然拎左姐姐乙隻鞋走,然後係度追逐。有咁活潑既小朋友,真係好tum得人。

哈哈~~ 可能潼潼媽兒時太不滯,所以雖然潼潼有時頑皮,但同我細個時比較,真係優勝好多。亦因此我經常不期然咁用欣賞既眼光睇潼潼,我諗因為咁,係父母欣賞既眼光中成長既孩子,就更加顯得有自信同快樂。



沒有留言:

張貼留言