2012年6月13日 星期三

遲熟

潼潼尋日因發燒請左日假,今日照常上課之後又再發燒。所以媽me同老師通左次電話,諗住了解一下潼潼o係學校既況,點知傾傾下,又去到潼潼既社交問題上。

從老師口中得知,潼潼今日o係學校情況依然活躍,好多說話。不過亦提到潼潼呢排多野講左,而且係講到老師望住佢,其它小朋友靜番哂,佢都唔識停。 老師話佢係唔識睇人眉頭眼額。

於是就同老師分享潼潼媽比較擔心既問題,就係潼潼交友既問題。因為潼潼表現遲熟,亦即係唔得世故,到而家講說話都好似小朋友咁,想講就講,有時真係怕得罪左人都唔知。最近就從潼潼口中聽到話邊個邊個唔啋佢,邊個邊個唔同佢玩,令潼潼媽擔心潼潼既「無心之失」令佢無哂朋友。我知有時潼潼既說話可能傷到其它小朋友,不過佢又真係好傻瓜咁不自知,只要有人同佢玩,佢真係可以唔理果個咩人都可以玩一餐,個個小朋友係佢心目中都係「朋友」,仲未識得「選擇」,無「好朋友」既等級。

老師只著我多d同潼潼講下同小朋友應有既相處方式,不過就叫我唔洗太擔心,認為潼潼同其它小朋友相處既問題其實唔係咁嚴重,可能只係班中其中一d比較早熟既小朋友已形成自己既圈子,所以潼潼先容入唔到佢地。而且老師認為無固定朋友係一件好事,起碼去到小學都會好快有新既朋友,會比較易適應。

唔知老師係咪只係想tum住我。不過點都好,學汪培延話齋,遲熟唔係孩子既錯,唯有等佢慢慢長大。現階段可以做既,就只有向佢解釋俾課堂上應遵守既秩序。

1 則留言:

  1. Hello 潼潼 & 潼潼ma, 妳哋好嘛? 懶鬼yiyima 好耐冇上blog, 凡人煩事多啦!

    係喇, 點解話潼潼遲熟呢? 介學習上有冇跟唔上先? 社交基本條條係主動, 潼潼主動嗎?
    [版主回覆06/30/2012 02:49:47]怡怡媽~ 真係好耐無見,大小怡近黎如何?小怡準備好選小學未?
    其實可能潼潼個生活環境太簡單,所以而家都仲係好似BB咁,好自我,唔得世故。本來我都唔太介意佢做「BB」,人總會成長,只係時間問題。不過後黎先發覺呢樣野對佢交友方面可能會有影響,所以先開始擔心。潼潼都算主動,只係怕佢自我既性格嚇走哂D小朋友唶

    回覆刪除