2012年6月23日 星期六

遊南澳 - 第一日


朋友約我地一家人番大陸南澳玩兩日,人去我又去,最初無諗過南澳係咩地方。後黎諗起天氣報告成日出現「南澳以南,汕尾以南﹑沙堤以南.....」,哦? 算唔算已經知道自己去邊呢?

我地首先到落門州同其它人匯合,然後就由朋友開車車我地入南澳。車程都唔短呀!潼潼係個無乜耐性既小朋友,要佢同咁耐車,整個車程都要同佢諗遊戲﹑諗話題,途中都不知問過幾多次「到未呀?」「點解咁耐都未到?」




都唔知坐左幾耐車,終於到達目的地。


經過一條清幽小徑



 

到達下塌既地方 - 就只有兩間渡假屋,低密度,好舒服



從房間露台望出去係一望無際既大海


上次同潼潼番大陸玩,潼潼見到個浴缸已經開心得不得了。今次去到渡假屋,就不斷進出各房間,為的是尋找佢心愛既浴缸,但好可惜全是企缸。

我地一行十四人,隨便地食過午飯,就買埋水船仔準備同潼潼落附近既沙灘仔玩。不過落左水玩左無耐,潼潼就好驚話唔玩。事後問番潼潼,原來佢話驚大浪。佢仲好老成咁同我講:「媽me呀!你知唔知好危險架,衝左出去好大件事架!」


好啦!唯有上番去同潼潼沖身,係露台度睇人玩啦!

之後夜晚就係豐富既海鮮餐喇!



食完晚飯,諗住潼潼玩唔到水,俾佢試下放煙花都好喎!於是行幾條街去搵煙花。買完煙花番渡假屋,管理人員話連去下面沙灘仔都唔俾放(滴滴金咋)。行出渡假屋出面小路,規矩王潼潼又堅持唔可以係果度放。連最後管理人員容許我地係門口玩兩支滴滴金,規矩王都話唔玩!最後全日無乜都無得玩,激死潼潼媽。

沒有留言:

張貼留言