2010年11月7日 星期日

親親大自然

智樂係何文田有個親親大自然既活動,於是又帶潼潼去玩下。


個活動地點對於我黎講都幾隔涉,不過去到我就愛上左呢個地方。原來公屋都可以咁清幽咁舒服。我要住公屋!!!!!  不過要係何文田!




好!去番正題。睇睇呢次活動,爸爸就覺得簡單求其左d,不過對於小朋友黎講可能已經好吸引。


潼潼坐完車,黎到都呆呆地,要D時間熱下身先開始玩。首先係各種攤位小遊戲。玩下搖鼓﹑敲掛鈴(唔知正確名稱添)﹑用氣球整既鼓﹑玩彈麵粉。下面係用木棒摘生果,不過最後潼潼放棄,改用手摘黎玩算喇。




拋波波上「許願樹」



做小手工



哥哥拖潼潼走左個圈之後,個衰妹黎竟然指明要媽ME拖佢行。



用個籃將波波同公仔彈出去



另一邊場有三個唔同既主題區。


玩稻草。



砌個小山丘



工作人員犧性了,自願被埋係草入面。



倒水。係咁倒,唔知有乜好玩架。不過小朋友就係鐘意囉!




仲有個沙池,潼潼喊哂口唔肯落去玩。


玩完個智樂既遊戲之後潼潼仲要去屋村入面個遊樂場玩添。





潼潼仲未盡興,不過我地要走喇!


1 則留言:

  1. 幾時都係大自然最好!  如果可以, 最好去路營哩
    [版主回覆11/16/2010 20:11:00]我咁大個都未試過露營。

    回覆刪除