2010年11月27日 星期六

家長日

對於潼潼既任何事情,潼潼媽都好期待,包括12月10日既學校十週年匯演以及今日既家長日。好想知道潼潼係學校表現係點,老師對佢既評語又係點。


結果係令人非常滿意。



  • 老師話潼潼係認知方面表現好好,學到既生字都認得。

  • 大小肌肉發展都理想,不過可以加強運筆練習,怕佢力度唔夠,將來要寫字既時候會出現困難。

  • 老師話潼潼講野好老積,講野好似大人。老師話佢地呢個年齡一般比較自我中心,好少會好似潼潼咁,有時會代替左老師教訓d小朋友。不過老師話潼潼d說話都係禮貌既,小朋友亦接受。

  • 潼潼表現合群,同小朋友相處融洽。

  • 潼潼好積極參予每一個學習區既活動,每一個學習區都會嘗試。老師問既問題佢都會一一作答,叫佢做既佢都會做。不過就稍為缺乏主動性。

  • 潼潼鐘意做大人,唔鐘意做BB,老師做既佢都要跟住做,做唔到會唔高興,不過未致於發脾氣。

  • 老師總括潼潼都係一個乖巧既小朋友,未見過潼潼有脾氣,表現禮貌﹑順從,唔會挑戰老師。

睇番份「學習歷程檔案」,語文﹑早期數學﹑藝術﹑科學與科技﹑體能與健康﹑個人與群體六個範疇中,入面每個重點項目潼潼都得到最高既評分。


最後係檔案上既評語係 :


乖巧守規的潼潼,富有同理心,看見別的小朋友哭泣時都會主動上前安慰,社交能力發展不錯,能與同伴愉快相處。在課堂上潼潼會嘗試回答老師的提問及分享自己的生活經驗,且懂得利用不同的禮貌用語來表達需要,且待人有禮,值得同伴學習。


老實講,潼潼媽都算懶散,潼潼有咁既表現,都算執到咯。


3 則留言:

  1. 唔係我特登要做比較, 潼潼的确比小怡出色好多, 性情已經係天同地0既分別!  一個又專注又受敎0既小朋友, 前途一片光明呢!
    [版主回覆11/30/2010 01:18:00]教養小朋友真係長久戰,前途係咪一片光明都言之尚早呢!

    回覆刪除
  2. 潼潼叻叻!
    而家啲小朋友真係叻過我地舊時好多。
    [版主回覆11/30/2010 01:16:00]係呀,我細個果陣都好呆笨,所以潼潼有咁既表現我已經極滿意。

    回覆刪除
  3. 因為潼潼有個全心全意又錫得引導佢0既媽媽, 潼潼大個女都要愛錫媽咪呀!

    回覆刪除