2010年11月27日 星期六

又被冷落了

潼潼都幾鐘意星期六晚去厚德村聽人地唱歌,當然佢志不在此,只係有時會有d小朋友陪下佢玩。


呢晚潼潼又去聽歌,不過今晚一幫三個小朋友都唔肯同佢玩。見住三個小朋友都不停鬧住潼潼「喂呀! 你唔好跟住我!」﹑「我唔同你玩呀!」但係潼潼一d都無退縮,依然不停跟住三個小朋友,有時仲會加把嘴同人家理論。雖然潼潼媽非常不值果三位小朋友既行為同態度,但係又好欣賞潼潼既勇氣同毅力,因此都忍耐住唔出手而在旁觀察。見佢「以一敵眾」咁同人家對抗,有時都幾好笑。


好一段時間後,我地要走喇! 潼潼就主動同果三位小朋友講拜拜! 小朋友既回應係:「我唔你拜拜呀!」哈哈~ 真係要讚一讚潼潼,雖然人家一直都對佢好唔客氣,但潼潼依然無忘記「以禮待人」,真係連媽me我都做唔到。


回家路程上我不忘誇讚潼潼,無論人家點樣不禮貌,但都要做好自己。而潼潼呢,亦頓變牢騷王,話人地唔岩,唔同佢玩,又拉佢,仲識得話果D哥哥姐姐係BB,要坐BB車。哈哈~~ 我家小姐實在太可愛,竟然識得咁樣比喻幾位小朋友。


潼潼一時又話下次唔同佢地玩,一時又話俾多次機會佢地,就係咁一路數到番屋企。見到佢咁都幾攪笑,所以又錄低佢D牢騷對白。不過佢知道我錄緊其實都拘謹同收歛左。



1 則留言:

  1. 做亞媽見到個女咁比人哋排擠個心實會好實.  但潼潼, 妳真係好叻女呀!  照咁落去, 妳大個咗分分鐘係做大事0既人, 有容人之量呀!

    回覆刪除