2010年11月5日 星期五

淘書去

本來諗住潼潼開始認字,唔打算再係淘寶買簡體書。不過淘寶入面既幼兒書籍真係好平,內容又廣泛,最後都係忍唔住又訂左一堆番黎。


首先係當當網訂的第一批書。呢幾本無字書我想買好耐喇!一黎可以訓練潼潼自己睇書,二黎又可以訓練小朋友既想像力。不過拎到手之後有少少失望呀!因為本書原來都幾細本,我諗潼潼拎上手有點困難。後黎我見到潼潼都肯拎黎自己掀哂一本睇,都算有點安慰。好彩有隻老鼠果個系列只揀一本買,無買哂全套。而前面男孩﹑青蛙﹑狗的系列亦不到RMB30.00。



「可愛的身體」一套八本,唔駛50蚊人仔。


潼潼o係現有既圖書中見到有呢本書既介紹而指定要買既。不過買左番黎之後先知潼潼原來想要同系列既另一本書。好無再買呢?


之後又係淘寶買左呢兩本書。本來無諗住買,不過人讚口不絕,忍唔住又買左。 


「活了100萬次的貓」係愛的教育,生命的教育。貓活左好多次,死左好多次,之前都係被人養既貓,活左好多次佢都不怕死,亦心生厭倦。直到最後一次,佢為自己活,並愛上了另一隻貓.......


o係書評入面,都認為呢本書其實係俾成人看的書。



「100層的房子」既排版好得意,係打直向上掀。每十層都有唔同既小動物住係度,介紹佢地既生活。




最後一套五本「小笨豬與大壞狼」既故事,係有趣攪笑既故事。見當當網周年慶大減價又忍唔住買左。



買左咁多書,其實究竟係潼潼愛書,定係潼潼媽有買書狂呢? 而且有d書好似係我自己想睇多d。


2 則留言:

  1. 我之前都係當當訂書ka! 你有無訂d練習俾潼潼玩呀? 都唔錯ka! 不過, 而家就無訂la! 一來而家運費貴, 二來唔想晴晴睇簡體字, 會混淆左
    [版主回覆11/10/2010 13:50:00]我無訂練習呀! 只係故事書。呢個媽媽好懶惰。  其實當當D運費真好貴,不過有舅舅幫忙係大陸收貨可以免運費,如果唔係我都唔係當當網訂。
    而家每次講故事潼潼都會指住D字讀一次書名,所以我都怕對佢學字有影響。但係有抵受唔住好書既誘惑囉......

    回覆刪除
  2. 不如貼張繁體字係書面啦, 好書又真係唔好浪費0既! 
    我到而家都冇買過一本簡體書比大. 小怡.  一來會混淆, 二來冇地方擺, 三來貴.  我情願自己多d 去圖書館, 點買都唔夠圖書館多啩!
    [版主回覆11/16/2010 20:10:00]其實我都有諗過,不過考慮到如果背後係圖片或有顏色,咁貼左上去之後就變得唔係咁吸引。不過或者我可以考慮先從貼書名開始囉!

    回覆刪除