2010年10月7日 星期四

身份調換

唉...... 我而家成日俾潼潼訓話,就黎我似做囡多過佢。



呢日潼潼學校開生日會,拎左一個萬花筒玩具番黎。我拎黎睇下。


潼潼::「你都無問我,你問我玩唔玩得先。」


唉....... 又黎......


潼潼媽問完拎黎玩左陣。


潼潼:「玩完玩具要唔要洗手呀?」


呢個好習慣黎既,我附和佢一齊去洗手。洗完手我又手多多拎番個萬花筒望一陣,然後俾番潼潼。


潼潼:「你擺番好丫!」


正以為潼潼指我做野... 不過又真係我自己拎黎玩,係咪應該自己擺番好呢?


潼潼::「我洗左手唔掂呢個。」


原來如此....


潼潼媽:「咁擺邊度呀?」


潼潼:「擺係檯上面丫!」


姐姐切好生果拎過黎


潼潼:「玩完玩具食野要洗手喎!」


潼潼媽明知衰左亦死撐:「洗左囉!」


潼潼:「但係你頭先掂左呢個喎!」


潼潼媽:「唔緊要啦!」(差點就想搬出「我係大人唔怕」既歪理


潼潼::「唔得架!掂完玩具要洗手啊,有細菌架嘛!」


潼潼好努力搬出「細菌」呢個詞語,講時有點結巴,證明佢只係剛剛學會呢個詞,仲未係好熟悉。


潼潼媽:「唉!!!!」好無奈地入去隨便地洗左手就出黎食生果。


 


2 則留言:

  1.  恭喜晒妳, 潼潼心水清得好緊要, 有原則又有條理.  四歲未到識得講道理, 叻女!
    [版主回覆10/14/2010 00:09:00]仲用埋大人d口吻添。

    回覆刪除
  2. 哇哈哈 我幻想到你無奈個樣
    [版主回覆10/14/2010 00:10:00]而家d小朋友... 真係唔夠佢地講。

    回覆刪除