2010年10月3日 星期日

極度挫敗

呢排潼潼好鐘意喊,好易喊,少少事唔稱心就喊。


呢日同潼潼行街,潼潼話想去冒險樂園玩。我叫佢打電話問爸爸,然後我都同爸爸傾左幾句,都打算同佢去。點知到我問佢潼潼點同佢講果陣,佢就已經雙眼紅哂,然後喊左出黎。


呢排佢成日喊,我已經話左佢好多次。有乜野事只需要講,唔駛喊。但係唔知點解呢排咁鐘意用喊去表達自己既不滿情緒。於是我決定唔帶潼潼去冒險樂園玩。潼潼就一直扭計,就算我拖佢埋一邊同佢傾,佢都係咁繼續扭計。佢一直係度吵吵鬧鬧,我唯有同姐姐一人一邊拖住佢隻手將佢拖番屋企。


佢一路上係度大叫大喊。我從來無諗過呢D情況會係我身上發生。


我真係好嬲,自言自語 :「你竟然夠膽咁樣係街度嘈,緊係我好耐無教訓你 !


行到番屋企都一直係咁吵鬧,真係好失禮。去到電梯大堂,潼潼仲居然喊住咁話 : 「唔該 ...... 嗚................ 教訓我丫............ 嗚....... 唔該......」唉! 真係唔知好嬲定好笑。究竟潼潼明唔明白咩叫「教訓」呢?


番到屋企,其實我真係好有衝動想打佢,不過最後都無咁做,只有繼續訓話。呢個時候潼潼又出招 : 「嗚~~~ 收唔到聲........ 點算好呀??? 」唉.... 講到好似好無辜咁。 


最後都唯有同佢解釋番宣洩情緒既正確方法,仲俾左盒紙巾俾佢。用黎抹眼淚嗎?唔係! 係俾佢搣。佢初初都無理到盒紙巾,不過同佢講講下,佢又喊,呢個時候佢真係識拎紙巾出黎搣。唔知咁樣係咪真係幫到佢宣洩情緒呢?而我亦再重申,我唔會接受「喊」呢個做法,如果佢下次再係咁喊,我一定會即刻同佢走。


希望潼潼真係明白啦 !


 


後話 : 之後幾日,潼潼每有想喊,雙眼通紅,即使已經滴出眼淚,但仍未喊出聲既時候,我都會讚佢做得好,忍住唔喊。佢聽到又會更加努力忍住唔喊。然後再鼓勵佢講出佢既想法。情況好似好轉左一點。


1 則留言:

  1. 「嗚~~~ 收唔到聲........ 點算好呀??? 」
     媽媽聽到佢咁講, 心都軟囉!
    潼潼EQ 好高, 咁快就肯跟媽咪方法去控制自己脾氣, 扺讚.
     
    [版主回覆10/14/2010 00:05:00]無心軟呀~ 反而俾佢激死,明明係佢自己大喊大叫,仲話收唔到聲。
    潼潼將d紙巾真係搣到好粉碎,其實都幾攪笑。

    回覆刪除