2010年10月18日 星期一

想念媽媽

今日下午陳老師打電話俾我,向我交代幾件事情。


1. 潼潼而家每日都有運筆練習,不過全日班學生既習作一般都會係下午完成,所以我只要留意一下。不過週末會另有兩項習作,需要由家長協助小朋友完成。


2. 見潼潼有點鼻水,老師話潼潼都識自己話自己個鼻好塞抖唔到氣。老師當日俾左口罩潼潼戴,要我地留意一下,同埋為潼潼準備口罩。


3. 係潼潼媽比較著意既問題。


陳老師 : 「潼潼話俾我知佢今日喊。」


我第一個反應 : 「唔.... 但佢講野時間上會有混亂,唔知係咪今日既事呢?」


陳老師 : 「平時潼潼唱歌時候都好投入做動作,但今日就唔肯一齊做。我地問佢咩事,佢話佢唔開心。我地問佢點解唔開心,佢最初都唔肯講,之後同佢講話如果佢唔講我地唔知佢咩事,佢先話佢掛住媽咪。」


好似好sweet,不過潼潼媽聽到時第一個感覺其實係有點難過,可能呢D就係在職媽媽對小朋友既愧疚心 : 「哦..... 係呀.......?? 佢今朝都lur我要送佢番學。」


陳老師 : 「可能佢有時見同學仔有媽咪送番學,所以都只係撒下嬌。我地都明白家長要番工,都有同佢解釋過媽咪夜晚放工番黎就會見到佢,之後佢都無乜事喇 ! 」


唔知點樣講下講下又講到潼潼語言發展上既問題。


陳老師 : 「其實潼潼平時都同我地講好多野,佢講既內容好豐富,只係組織上有d混亂,有時都要好細心問多佢幾次。班入面既小朋友講野既表現都有差異。當然,有d小朋友講野係好叻,不過潼潼既情況唔算好差。或者你地平時多d同佢傾下計之外都可以同佢講下故事。」


潼潼媽 : 「其實除左有時因為太夜之外,而家潼潼每晚都有故事時間。如果係一d佢熟悉同埋簡單既故事,都有嘗試由佢自己講。」


陳老師 : 「或者試下平時同佢講野慢慢講,唔好太急﹑唔好幫佢講佢未講完既說話,俾d耐心慢慢等佢講。同埋都多d同佢傾計。」


潼潼媽 : 「不過佢到而家都好少講佢學校既事情。上次去旅行時都見佢好似無乜特別要好既朋友。」


陳老師 : 「可能家長同小朋友都唔係咁熟悉其它小朋友既名。遲d我地學校會有校訊,係每三個月出版一次。到時會有小朋友既名同相。佢地有相片睇住講可能會好d。」


好多謝陳老師不定期地致電黎同我跟進潼潼番學既情況,亦好多謝佢既指點。佢好明白在職父母平時無辦法接觸到老師,就好依賴佢地去了解小朋友平時上課既情形。


拜託了。


沒有留言:

張貼留言