2010年10月10日 星期日

十週年校慶活動 - 親子旅行

潼潼就讀既幼稚園今年有三項十週年校慶活動,今日既節目就係佢地其中一項活動 - BBQ親子旅行。


一早起身,個天灰灰暗暗,而且早上落過雨,唔通連個天都唔鐘意我地?  好!! 無有怕,準備好雨具,向屯門小欖出發!!!



好彩天公又再造美,去到屯門天氣唔錯。



我地既第一站係金海豚廣場。潼潼見好多小朋友企係高台上面影相,佢又話要企上去影。



不過實在太高喇! 唔過十秒已經嚇到喊哂口。


再學下人玩掌上壓先



係金海豚廣場打個轉之後就黎燒烤場BBQ喇! 咪以為潼潼好威水識自己燒野食,佢燒完呢兩條腸之後就收工咯!



燒烤場附近有個簡陋又殘舊既遊樂設施,不過我就好欣賞佢呢個「滑梯」。佢其實只得兩條桿支持兩條腿然後滑落去。我覺得可以訓練小朋友膽量同埋平衡。



潼潼初初玩都驚到係咁叫,要人扶,不過玩左一兩次後就唔怕喇!



可惜除左呢度之外,我從來無見過呢種滑梯,如果唔係真係想同潼潼再去玩下咁特別既滑梯。


1 則留言:

  1. 我樓下都有黎種滑梯ka! 你幾時過黎玩下
    [版主回覆10/18/2010 00:45:00]係邊度呀? 可以約埋茄一齊玩喎! 不過我個囡都唔係好識同其它小朋友玩咁既。佢太自我喇! 係d大姐姐會遷就佢架咋!

    回覆刪除