2010年10月13日 星期三

三歲九個月

潼潼剛剛滿三歲九個月,身高96cm,人長大左不少。好多時候,訓到半夜潼潼就爬到我既床上,要跟我地一齊訓。以前因為佢身體短少,攬住佢時,好似可以攬住佢整個身體咁。早前先發現,而家即使我將手盡量伸直,已經掂唔到佢既腳板。想深一層,潼潼而家既身高都幾乎係我身高既三份二喇 ! 真係大個囡喇 !


潼潼越大,越發現自己既時間唔夠用。有時因為晚歸,怕潼潼晚睡,最後被逼縮短講故事既時間,揀故事書時都要挑內容簡短既故事。英文故事就更加唔係晚晚可以唸。還好,潼潼己經認得部份圖書書名,可以讀出「晶晶的耳朵」﹑「湯姆去海灘」﹑「幾點鐘」﹑「邋遢先生」﹑「傷腦筋先生」等等的一堆既書名,總算有點成績。我諗潼潼未必真係認得字,而只係記得書名,但總算係個好開始。現階段潼潼只接受我「讀」出書名,不過就唔准我「讀」內容。我諗等佢遲d有多d機會接觸文字既時候,我再開始嘗試對佢「讀」故事會比較好。 


呢兩星期媽me感到好沮喪,感到工作好困身。好希望可以花更多既時候係潼潼身上,但就成日夜歸。姐姐就快完約,考慮到經濟問題,兼且想訓練潼潼既自理能力,所以打算唔再僱用外傭,而改為由本地姨姨接潼潼放學。但係媽me成日咁夜放工,根本照顧唔到潼潼,如果連姐姐咁親近既人都唔係身邊,怕會對潼潼做成傷害。


能做一個全職媽媽多好!


2 則留言:

  1. 潼潼媽唔好氣餒呀! 你已經做得好好ka la! 睇到你盡心盡力地做一個好媽媽, 我都感覺到你好叻! 大家一齊努力呀!
    [版主回覆10/18/2010 00:43:00]其實都自覺有點懶散。好媽媽其實講唔上,只係一個喜歡孩子既媽媽。

    回覆刪除
  2. 潼潼媽,加油呀!
    [版主回覆10/18/2010 00:41:00]多謝鼓勵。

    回覆刪除