2010年8月1日 星期日

再遊MEGABOX宜家

哈哈~~ 真係「遊」宜家,而唔係逛「宜家」。


今日本來打算去PLAYHOUSE係MEGABOX開既新店,不過唔知點解只係下午去左飲茶唶,攪下攪下就到咁晏,去到MEGABOX都已經五點鐘。PLAYHOUSE好多人輪候,寫明起碼要等兩小時以上。我地唯有登記左之後,再登記埋宜家入面既PLAYROOM。


兩邊都要等,我地就趁呢個時候逛下吉之島。


到七點鐘就去番宜家食飯。去到宜家果邊話波波池有位,於是我地就俾潼潼入去玩波波池。潼潼未入過去PLAYHOUSE,見到宜家有波波池都已經好開心好滿足。


佢地個波波池好深呀! 有幾次見潼潼好似差D俾波波埋住左咁呀!!





放低左潼潼,我同潼潼爸就去搵食。其實我就負責坐係度霸位唶,潼潼爸就去買野食。點知一去就去左大半個鐘,難得又無人CALL我地去接番潼潼喎! 而爸爸去接潼潼既時候,話潼潼仲掛住同個姐姐玩架木火車,玩到唔捨得走添。其實都唔算奇,貪玩唔黐身係潼潼既一貫作風,亦因為咁令到作為媽咪既我都好放心。


我地坐番上次去宜家食野既位 ,即係圍住中間有個小型遊樂設施果圈檯。本來潼潼一番到黎就想即刻衝入去玩,只係俾我地阻止,要佢食埋野先准佢入去玩。


潼潼,行左成日我同爸爸都好攰,而且你又無訓過覺,點解你仲可以繼續玩既?


沒有留言:

張貼留言