2010年8月21日 星期六

跟足球明星影相

呢排潼潼又愛上影相。


之前潼潼每次影相表情都極跨張,成日笑到瞇哂眼,歪哂咀。俾我話佢笑得好醜樣,佢會好唔高興 :「我笑得好靚呀 !


呢排影相笑容自然左,唔通佢識得對住鏡練習?  呢日經過商場又有推廣活動,潼潼主動叫我幫佢影相。每影完一張相,佢都要走過黎睇下,然後問我 : 「我笑得靚唔靚呀?」




哎呀! 俾人伸左一腳添



喂喂!! 咁樣捉住人隻腳犯規架喎 !



你小心踩到我呀!





有次潼潼拎住個玩具話幫我影相,我作狀俾佢影相啦。我問佢影得靚唔靚,點知個衰妹識得以牙還牙 : 「你笑得好醜樣呀! 」真係俾佢激死!!!!!


沒有留言:

張貼留言