2010年8月27日 星期五

淘寶台版書

很高興。8月4日在淘寶訂的四本台版書,終於收到喇 !



嘩!! 四本都是育兒書籍,看見有被嚇昏嗎?


自從有了潼潼以後,看育兒書籍竟然變成「興趣」。家裡的育兒書都看完的話,就感到很失落。


估下潼潼媽首先睇既係邊本?


5 則留言:

  1. 我覺得你會睇 放大孩子的優點 先.

    回覆刪除
  2. 我都覺得妳會先睇 放大孩子的優點 先.
    睇育兒書變成咗精神支柱, 妳對育兒睇嚟越來越享受, 越來越有心得, 唔生多一. 兩個好浪費人材呢!  值得積極考慮噃.

    回覆刪除
  3. 其實我係先睇「培養孩子的英文耳朵」
    老實說,潼潼絕對唔係果種唔駛教就很聽話的乖巧一類。不過隨著年紀漸長,說理比較容易,係教養上既問題已經比以前易處理。所以我懶叻咁無先去睇教養書,而今次就係學術上下功夫。
    怡怡媽,係教養潼潼方面,佢的確俾到我好大既成功感,不過多生一兩個,我想你都明白「教養」唔係唯一既考慮。

    回覆刪除
  4. 我在金八月底時都在taobao訂左幾本台灣 版書, 直到過左2星期, 個賣家不但無寄貨比我, 仲聯絡唔到! 連佢個網店o既所有拍賣物都delete埋, 為一好彩係我可以收番退款, 你可以比你買個條link 我嗎? thanks.
    [版主回覆09/11/2010 00:09:00]http://shop36642495.taobao.com/  我係呢間買既。先要等台灣寄到大陸再發貨,真係等左幾耐。不過賣家都幾幫忙,本來大陸收件,後黎改地址寄黎香港,佢都好幫手。最後由順豐寄出,運費到付,四本書都只係卅幾蚊運費。

    回覆刪除
  5. mm, 等我都去睇睇先, thanks.

    回覆刪除