2010年8月1日 星期日

理財概念

今日出街行過樓下商店時,潼潼又想玩夾公仔。


潼潼 : 玩唔玩得夾夾呀?


潼潼媽 : 好丫。


而家會問過我先玩,都算有進步。


潼潼 : 你俾錢我丫


潼潼媽 : 你自己都有帶銀包


唔知潼潼會唔會識得後悔帶銀包出街呢?


於是潼潼自己打開手袋,再取出銀包。我見到佢銀包入面只有一D毫子,同埋有兩個兩蚊。佢拎出一個兩蚊之後就好熟練咁自己行入商店換番兩個一蚊出黎。佢好快手咁就將其中一個一蚊放入夾玩具機。玩完! 中空寶。


我以為潼潼會好似平時咁玩埋另外一個一蚊,不過呢個時候佢竟然表現得有D猶疑。佢望下我,我無任何表示,然後佢又好似諗左一陣咁,就將個一蚊放番落銀包,再收番好落手袋。之後就拖住我走喇 !


之後我問番潼潼,佢話留番下次先玩喎!


唔知潼潼係咪真係因為見到自己無乜錢剩,所以識得留番D錢下次玩呢?


 


1 則留言:

  1. 好乖女呀!!!! 津津成日摟玩夾公仔, 我都要用呢個方法等佢用自己D錢先!
    [版主回覆08/04/2010 00:57:00]初初只知道佢鐘意學大人俾錢,所以俾佢用銀包仔。學習理財,可算係意外收獲。

    回覆刪除