2010年4月9日 星期五

這就是港女?

今晚放工搭巴士番屋企時,坐我後面的一對情侶,一上車時就好似已經有點「爭拗」(講老實的其實應該是女的在表示不滿)。


男:你永遠只係講做得唔岩既,但要點做又唔會話我知,剩係叫我自己諗。


大概是男的在工作上有些惱人事。


男:你俾我靜下得唔得!


女:係你叫我出黎架!


男:咁你而家番去啦!


女:你唔好去死?我上左巴士你先叫我走?


女的不罷休:乜你咁不負責任!


 


我一直望窗外,呢個時候先發現原來我隔離原來坐左個四﹑五歲既小朋友,佢媽咪坐係佢前面同佢講緊野,為左方便媽媽照顧小朋友,我同小朋友既媽媽調轉左位,坐左前一排。再聽唔到呢對男女講d乜,只係再吵左一陣然後靜左落黎。


哎呀!真係好怕!潼潼,你將來千萬唔好可以變成咁 ,不體貼之餘說話仲好難聽。


 


沒有留言:

張貼留言