2010年4月23日 星期五

第二次影樓照

今日一家人請左假帶潼潼去影佢第二次既影樓照。





唔知係咪我地要求高,或者因為我地既要求比較另類,好老實,對今次既影樓照並唔係太滿意。PACKAGE可算26張相,但我地幾乎揀唔到26張相。


其實攝影哥哥都算俾心機同有耐性,可惜技術同硬件不足。


基本上攝影師係不斷要求我地望鏡頭﹑露齒笑﹑擺指定甫士。而我地想要既係希望佢能捕捉被拍者自然流露既神態。而攝影師既拍攝角度亦嫌過於死板。


硬件方面,影樓好細,一眼望哂,無指定地方俾你休息/換衫/揀相。而我最不滿意既係連一個用黎挑選相既PROGRAMME都無,揀相時係自己MARK NUMBER。我地要求將揀好既相篩選出黎再重睇一次都攪左好耐。總之就係小本經營。


整體上黎講係有D失望。


 


 


3 則留言:

  1. 唔緊要啦!遲啲再影過。
    [版主回覆04/28/2010 13:58:00]真係一分錢一分貨,係網上搵D影得比較好既都好貴。唔知下次要等幾時呢?

    回覆刪除
  2. 好地方就要留下足跡 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  3. 八掛問吓, 點解要特登請假去影影樓相呢?
    做攝影師, 最緊講有冇heart.  以前我幫人影菲林相好有heart 架!  有d 朋友都好鐘意我操刀影0既相, 因為我0既心態係想捕捉對方靚得嚟又自然0既一刻"去影.  沖晒出嚟0既相, 都偶有心水傑作架.  但呢幾年我影相水平就差咗好多, 因為心態有變, 數碼相唔駛用菲林所以任影唔拘.  咁, 咪影相就唔駛再咁用心囉  
    [版主回覆04/28/2010 13:54:00]因為貪佢可以多個造型揀囉!
    不過其實幾多個造型都唔係好緊要,有D造型我都揀唔到相,真係最緊要有俾心機影。我都同你一樣比較鐘意捕捉自然神態既相。

    回覆刪除