2010年4月9日 星期五

放大孩子的優點

而家網誌亦可以係一個豐富的資料庫。


係某網誌中見到家長推介書清單,其中一本係「放大孩子的優點」。我見書名已經被吸引,唔執輸地搵資料。



放大孩子的優點,你將成為孩子心目中的最佳父母。


從千百次的實驗與觀察中,心理學家發現,未成年的小孩對自己的看法,完全取決於周圍人的評價,哪怕只是一句話,或一個眼神,都有可能會對孩子的一生產生影響。


(CLICK上文可看詳細介紹)


睇過介紹,令我想起一件事想分享一下。


早一段時間買了「邏輯狗」這小玩意給潼潼,裡面包含左好多個訓練小朋友邏輯思維的小遊戲。初初買番黎,潼潼雀躍的玩完一個又一個,之後佢隨意挑了一個難度較高的遊戲。


潼潼媽不其然:「呢個好難架喎!」


最後潼潼當然唔成功。之後潼潼每見難度較高或之前失敗過既遊戲都要跳過,話好難,話自己玩唔到。於是潼潼媽知出事喇!


而家潼潼再玩邏輯狗時,有時都會問:「呢個難唔難架?」


我就會答:「呢個唔難,只要潼潼專心就玩到架喇!」


雖然而家潼潼有時仍然會跳過之前失敗過既遊戲唔玩,但我諗總比一開始就否定佢既能力好。


育兒真係要從經驗中不斷反省學習呢!


2 則留言:

  1. 我都有買到邏輯狗俾晴晴玩
    [版主回覆04/10/2010 00:56:00]係呀!睇blog見好多媽媽都有買/介紹,價錢唔算貴,總比香港類似的教材平,所以我都買左俾潼潼玩。

    回覆刪除
  2. 邏輯狗?
    [版主回覆04/13/2010 00:11:00]係呀! 其實係國內d奇怪譯名。可以參巧呢篇網誌既介紹呀。
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!k9kz4cyQGRJONQn1jb30SQ--/article?mid=7192

    回覆刪除