2010年4月25日 星期日

遊香港動植物公園

呢日同潼潼去動植物公園。以前潼潼媽細個既時候,耐唔耐都會黎呢個公園玩下架!諗住俾潼潼多D睇下真實既動物,決定帶佢黎行下。


點知.... 未到目的地已經筋疲力竭..... 


呢個公園位處半山,好多斜路。




潼潼唔夠力行,兼且佢兩歲半左右開始有生長痛情況,我怕佢夜晚又嗌腳痛,所以我地要抱住佢行,仲要係行斜路。



行到公園後,最初潼潼媽坐左係度唔願郁。點解印象中細個果陣唔係行得咁辛苦既呢?真係年紀大左喇!


潼潼就好好精力。




潼潼一路嗌住「唔好影!唔好影呀!」我偏要影!!


玩完先去睇動物。



去完動植物公園,兩個大人散哂。不過慶幸當晚潼潼無叫腳痛,我有覺好訓。


不過原來我地呢D「平民百姓」,要實踐「蒙」的教育概念真係唔易。潼潼爸都話下次再去要坐的士,否則唔去。


沒有留言:

張貼留言