2010年4月11日 星期日

我家的小天使

心理學家發現,未成年的小孩對自己的看法,完全取決於周圍人的評價,哪怕只是一句話,或一個眼神


真的是這樣嗎?


每朝早姐姐叫潼潼起身番學,都係入房吵醒潼潼,攪到潼潼哇哇大叫話要訓覺,唔起身。我好唔鐘意聽到呢d聲音,覺得一大清早就被攪得心情不佳,之後既時間何來好心情。於是每朝早呢個時候我都會入房,輕聲跟潼潼講早晨,會哄佢。或者有人會覺得咁做一d都唔夠效率,又或者覺得我係太寵太遷就潼潼。


其實潼潼平時都幾難攪,唔係想像中咁依人,差不多事事都要吵一番。呢日姐姐放假,爸爸遲起,早上只有我同潼潼。唔知點解,今日潼潼特別乖巧。



  • 早上佢拎左好多玩具出黎玩,叫佢執拾佢都肯執。

  • 中午佢想食麵包,我話佢知要出街食野喇!佢就放低個麵包:咁我唔食麵包啦!

  • 出街時一直拖住我行,一邊行一邊一齊睇路邊既植物,無扭計要抱。

  • 潼潼話要食BURGER KING,我話尋日食完,唔食喇 ! 佢都依。

  • 雖然要哄,但都乖乖食哂飯。

  • 買外賣番屋企俾爸爸,我話要行快D喇 ! D麵會「林」哂 ! 潼潼就一邊加快腳步走,一邊叫住「要快D喇 ! 林哂喇 !」

  • 途中見到人都會同人打招呼,仲贏得藥房既哥哥送佢一盒贈品作禮物添。

  • 同佢洗白白時會依指示自己幫自己沖涼,仲識得話我 : 「你掛住搽(皂液),我都未起身。」

總之幾乎整日都如同一個小天使。潼潼心情好,落街都主動叫我幫佢影相。



直至到.... 係由果一刻開始嗎?係因為接收到負面評價嗎?


晚上番到屋企,潼潼有D扭計。


而家我地每晚都要俾潼潼食氣管敏感既葯 - 甜甜的咀嚼片,好似糖一樣。我正想俾潼潼食既時候,卻被爸爸止住:「潼潼有無乖?唔乖無得食!」潼潼即刻喊住:「唔乖!唔乖呀!」呢個囡,很會鬥氣。


真的嗎?小朋友既行為,真係如書本所講,完全受我地一言一行﹑甚至心中對佢地既主觀想法所影響嗎?


別人眼中既小天使,今日到此為止了。不過卻仍然係媽媽既小天使。


沒有留言:

張貼留言