2009年7月25日 星期六

兩歲半的補充

想起潼潼一D有趣既表現,想記錄一下。


潼潼喜歡模擬既遊戲,佢係手上亳無任何道具而玩模擬遊戲:



  • 有時會係自己手上拎野食,放入口,咬咬咬,然後話好好味,仲會分D俾我食添。

  • 係床欄旁邊拎住個模擬波扮係樂園入面玩投籃遊戲。佢會投幣,玩完仲要去禁機拎錢。

  • 企係床邊話睇魚,跟住又落床去撈魚,然後話(紙網)爛左,叫我俾第二個佢。

  • 玩家家酒 (潼潼媽完全唔理解,所以未能寫出潼潼做緊乜)

以上事情潼潼做既時候只有動作,潼潼爸話潼潼好似演默劇。 不過有時潼潼媽都會配合,等佢有更大既發揮空間。


 


另一樣比較有趣既,係潼潼有時講野語調都幾誇張,呢個可能係因為我地對潼潼講野都用左好多誇讚式既口吻,又或者誇張表示食物好味去吸引佢,所以令潼潼有以下表現:



  • 上畫班既時候,潼潼試過每做完一個step都跨張地:「嘩~~ 好靚呀~~~~」聽到老師都係度笑。

  • 有時食野既時候會話:「真係好好味呀!」

  • 自己做到某D事情後會話:「潼潼真係好叻呀!」 

 


最後,潼潼有時都好古惑地會故意「做錯」一d事情。



  • 會話「我係姐姐」﹑「我係媽媽」

  • 平時食野佢會肯分野俾你食,知道你同佢玩既時候佢都會「玩野」,故意唔分俾你食,然後「潼潼食哂,唔俾媽媽食」

 


小朋友實在太可愛,我要好好enjoy呢段時期。


1 則留言:

  1. 上畫班既時候,潼潼試過每做完一個step都跨張地:「嘩~~ 好靚呀~~~~」聽到老師都係度笑。

    回覆刪除