2009年7月26日 星期日

書展2009

今年既書展,可算是大豐收。



上面最埋邊一棟係潼潼爸買俾自己既書,另外潼潼媽只買左100蚊4本既育兒書,不過而家最主要想講下買俾潼潼既書/教具。


今年潼潼爸去左兩次書展,星期三果次同朋友去,星期五晚就再同潼潼媽去。其實星期三果晚爸爸已經滿載而歸。


呢個畫冊一套三本,每本10蚊,係創意畫冊,有好大既空間俾小朋友發揮。



呢個唐詩咭10蚊一盒,每盒有35首唐詩,分開初中高級。潼潼而家都會拎住初級果盒要我逐張逐張讀俾佢聽。



下面呢個故事繪本潼潼媽真係覺得超抵,每本10蚊,潼潼爸第一日買左三本番黎,星期五我地再去時又掃多三本。呢幾本書本來係一套八冊,我地只搵番其中六本,而且相信已經所餘無幾,遲一日去都搵唔到喇!



故事書係硬皮書面,而且仲大大本,每本故事都有一個學習主題。好似下面呢本就係講數字既。



後面仲有導讀。



同埋「給家長的話」



仲替姨甥買左一套12本既「十萬個為甚麼」,都只係$110。


到星期五果日潼潼媽請左半日假去幫潼潼掃貨。


呢個係一套12本既經典童話故事書,每本入面有二至三個經典童畫故事,都只係100蚊咋。



呢個係晶晶出版社既習作紙。係比較喜歡右手邊關於「上學」既習作,希望可以令潼潼更投入8月份時入讀N班幼稚園生活。



呢個穿線遊戲,可以訓練小肌肉發展﹑手眼協調,同埋空間感。



呢個聽聲音遊戲都好好,已經同潼潼玩過好幾次喇!最初係一組一組咁俾潼潼玩,之後一次已經係放哂42張咭片出黎,再隨機播放聲音,然後我地同佢一齊鬥快搵番D咭片。當然,我地都要扮下野等潼潼可以有機會快過我地搵到D咭片啦!玩完之後,仲可以由潼潼根據顏色幫我地張D咭片分番好一組組添。



仲有其它散裝既書仔唔講喇!真係估唔到,果晚我同潼潼爸由下午四點行到午夜十二點人地收檔先走,連飯都無食!走果陣真係想死咁濟,成8個鐘頭,真係連訓覺時間都未必有咁長呀!阿囡~ 你真係要生生性性呀!


沒有留言:

張貼留言