2009年7月19日 星期日

兩歲半

7月13日潼潼足兩歲半,補番份報告先。



潼潼而家身高88cm,體重只有廿五磅。


潼潼對顏色既認知好差,差到我一度懷疑佢係咪色盲。 不過早前買左幅有關顏色配對既砌圖俾潼潼玩,潼潼對顏色既認知係明顯好左。不過咁唔等於佢答顏色可以100%正確,只係紅色﹑藍色﹑黃色﹑啡色﹑綠色同橙色等都大概知道。


個多月前開始同潼潼唸詩。小朋友學唸詩好快,一首新既詩,每晚讀一兩次,兩三日後佢已經可以自己唸出黎。不過為左印象深刻d,我大約每一個星期就換新一首詩。潼潼而家可以唸到六首詩喇!包括靜夜思﹑春曉﹑登觀鵲樓﹑清明﹑相思,仲有憫農。而家潼潼好多時都會自己指住本書要我逐首逐首唸俾佢聽,我諗之後唸詩既活動可以改為由佢主導。


為左加深潼潼對數字既概念,亦係好幾個月前開始,每晚臨睡前俾潼潼自己圈日曆。雖然潼潼對10以上既數字仍然唔識唸,亦對數量未有概念,不過打圈既功夫卻做得好左。



又由幾個月前開始,晚上飲奶既時候我地亦會俾佢試下自己「不」奶粉同埋攪伴,不過攪伴動作仍未算流暢。


另外潼潼開始都可以自己除鞋同除襪喇!


雖然我支持早教,但係我自覺自己都好懶散,亦唔算係催谷型父母。希望潼潼係緩慢既進度上可以快樂地學習同成長。


2 則留言:




  1. 本店日新貨品,想做最型bb,我們幫到你
    不好意思,如有打擾,敬請原諒

    回覆刪除
  2. 媽媽放心, 女仔係唔會有色盲既 :P 唸詩咁認真... 我都未唸過詩比津津
    [版主回覆07/24/2009 00:00:00]我都唔知原來女仔唔會有色盲既添。
    其實都唔係咁認真,俾佢唸口黃咋嘛

    回覆刪除