2009年1月18日 星期日

SuperBaby第二堂

星期六﹑日潼潼媽都唔舒服作感冒,除左星期日帶潼潼上playgroup之外都無出過街,連累潼潼o係難得既假期都要陪我一齊困係屋企。


講講潼潼今個星期上PLAYGROUP既情況。


好開心見到潼潼既進步。雖然好多既情況依然係唔聽指示,但係好明顯係比上一堂進步左。雖然動作仍然唔願意跟住做,叫佢舉手又唔肯舉手,正正係叫佢做果樣偏唔願做果種,但係圍圈走既時候已經比較合作,亦都肯將手上「教材」由自己交番出去俾導師鍾SIR;穿珠仔亦做得好好,我見潼潼真係好俾心機穿,而且動作比上一堂純熟,兩隻手既相互協調係好左。至於輪候出去做打筋斗同持桿動作時,依我觀察,潼潼其實係好有興趣,只係走到出去果陣未輪到佢玩,佢以為被拒絕,佢就會唔鐘意。就好似平時係屋企既情況一樣:佢要做既事情,若你唔俾佢做佢就會發脾氣,到叫佢去做既時候佢就唔理睬你,偏偏唔做。(唔知我有無理解錯呢?)我諗潼潼仲未習慣係團體入面「輪候」既概念,要再俾D時間佢。


大致上潼潼係課堂上既主動性並不如係屋企時理想 (無咁多野講),不過似乎學了一點點規矩。潼潼,媽媽期待著你一次比一次進步,只要看到進步就夠喇。






(上完堂,去APM逛一陣影番幾張相先)


沒有留言:

張貼留言