2009年1月10日 星期六

第一次面試 & 第一份勞作

今日潼潼去小童群益會既樂緻幼稚園面試。其實今次唔算係面試,來信寫明係「小組面見」。


我覺得呢間學校的確做得唔錯,去到學校之後,老師唔會逐個小朋友/家長接見,唔會問小朋友問題,唔會考佢地。而係所有參加今次面見既小朋友都會係學校度一齊玩遊戲,而老師只係從旁觀察。


係今次面見入面,潼潼仲完成左佢第一份勞作 - 雪糕筒。似乎潼潼都好鐘意自己既第一份作品。





我地係學校逗留左兩小時,潼潼都無乜扭計,上地墊玩之前識得自動自覺要除鞋,又會放好玩完既玩具,表現非常好呀!!


1 則留言:

  1. 潼潼表現咁好,我諗學校一定會取錄。
    個面試模式同我地舊年唔同,唔知係咪我地去年係報插班呢?

    回覆刪除